Summer camp

Фотоквест  2017
учні отримали завдання - загадки англійською мовою, завдання- знайти орієнтир і зробити фото згідно завданняhttps://www.youtube.com/watch?v=4Vf31lHH60I&t=4s




               Літня школа з англійської мови
Проектна робота
Середній рівень:
А2 (Pre-Intermediate)
6-7 класи
Тема проекту
Amazing trips

Неймовірні подорожі






Календарне планування

Дата
Етап роботи
Час
Зміст роботи
30.05
Організаційний
8.00-8.30
8.30-9.30

9.30-10.30

10.30-11.00
11.00-11.45
11.45-12.00
Привітання,фізкульхвилинка
Обговорення проектів,вибір теми
Робота  інтернеті(пошук теми)
«Веселий ланч»
Весела англійська
Підсумок дня
31.05
Мовна практика
8.00-8.30
8.30-9.30

9.30-10.30

10.30-11.00
11.00-11.45
11.45-12.00
Привітання,фізкульхвилинка
Перегляд відеороликів

Робота  в  інтернеті(пошук інформації)
«Веселий ланч»
Весела англійська
Підсумок дня
01.06
Мовна практика
8.00-8.30
8.30-9.30

9.30-10.30

10.30-11.00
11.00-11.45
11.45-12.00
Привітання,фізкульхвилинка
Робота з текстами

Робота в  інтернеті(пошук інформації)
«Веселий ланч»
Весела англійська
Підсумок дня
02.06
Мовна практика
8.00-8.30
8.30-9.30







10.30-11.00
11.00-11.45
11.45-12.00
Привітання,фізкульхвилинка
Робота над проектом:
·         Створення переліку питань
·         Створення колонки порад
·         Створення відеоінтервю

 «Веселий ланч»
Весела англійська

Підсумок дня
03.06
Мовна практика

8.00-8.30
8.30-9.30



10.30-11.00
11.00-11.45

11.45-12.00

Привітання,фізкульхвилинка
Робота над проектом:
Створення постера «Неймовірні подорожі»

«Веселий ланч»
Весела англійська

Підсумок дня
06.06
Діяльнісний  етап







Екскурсія до м. Львів
07.06
Діяльнісний етап

Екскурсія до м. Львів
08.06
Діяльнісний етап

Екскурсія до м. Львів
09.06
Діяльнісний етап
8.00-8.30
8.30-9.30




10.30-11.00
11.00-11.45

11.45-12.00
Привітання,фізкульхвилинка
Робота над проектом:
Створення  фотопрезентації«Неймовірні подорожі»

«Веселий ланч»
Весела англійська

Підсумок дня
10.06           Захист проектів.







Опис проекту та організаційні рекомендації
Тема проекту: Amazing trips  
Мета проекту:
                        1. Активізація знань  з теми.
                        2. Поглиблення знань учнів з поданої теми.
                        3. Удосконалення пошукових та дослідницьких умінь та навичок учнів (самостійно знаходити потрібну інформацію, опрацьовувати та аналізувати її).
                        4. Забезпечення практики усного мовлення.
                        5. Розвиток навичок письма.
                        6. Активізація навичок індивідуальної роботи, роботи в парах та малих групах.

Загальні рекомендації щодо проведення проектної роботи:
                        1. Основна функція викладача – управління проектом. Ви повинні визначити очікуваний результат від самого початку проекту, пересвідчитися, що учні розуміють завдання, та визначити віхи, або проміжні дедлайни, проекту.
                        2. Важливо обрати проект, який ваші учні зможуть реалізувати з огляду на рівень їхньої мовної підготовки, часові обмеження та очікуваний результат.
                        3. Ретельно продумайте та забезпечте матеріали, які знадобляться вам та вашим учням для реалізації проекту.
                        4. Залучіть кожного учня, призначивши йому/їй окрему роль.
                        5. Завжди надавайте учням вибір щодо шляхів реалізації проекту, але регулярно перевіряйте, чи учні рухаються у правильному напрямі.
                        6. Усю роботу виконують учні, а вчитель лише спрямовує їх до кінцевої мети. 
Amazing trips
Кінцевий результат: відвідування міста Львів, створення постера формату А1(ватман),вивчення пісні, створення відеофільму англійською мовою «Екскурсія містом», захист проектів






Організація роботи
      Іетап
Учні працюють у групах по 3-4 людини. Вони обирають одне місто в Україні і пишуть про нього таку інформацію:
ü  історія назви
ü  визначні місця
ü  географічне розташування
ü  видатні люди, які народилися або живуть у місті

Для виконання завдання учні використовують мережу інтернет.

ІІ етап
Перегляд відеофільму та виконання завдань у групах:
ü  випишіть числа, власні назви, прикметники,які почули
ü  складіть план до відео
ü  задайте 10 питань до фільму
ü  створіть тестові завдання для своїх опонентів
ü  складіть інтерв’ю

ІІІ подорож до Львова


1.Створення щоденника (під час подорожі, потягом 24 години, учні працювали в групах та виконували завдання , за виконання яких, отримували ігрову оцінку «смайлик».Всі свої результати учні занотовували в щоденник
Також під час подорожі учні вивчали слова
2. Подорож містом
Під час екскурсії учні знімали відео фрагменти для відеофільму  «Welcome to Lviv», де власне, виступали у ролі екскурсоводів.
Кожного вечора, після насиченого дня, наша команда ділилась враженнями у конференц-залі, намагаючись спілкуватись виключно англійською.
3. Під час подорожі додому учні працювали над оформленням щоденника.

                           IV етап
Захист проектів
Під час захисту учні презентували постер, відеофільм з фотографій та відео фрагментів , а також листи написані друзям вечорами у Львові.

Таким чином, ми досягли основної мети: формувати комунікативні навички школярів з іноземної мови у неформальній атмосфері у межах та поза межами школи.


                             
https://drive.google.com/drive/folders/0BwyT3dV-YMt3di1JQTdyUWotU28

Немає коментарів:

Дописати коментар